دانلود مقاله مقايسه ويژگي هاي آناتوميكي دو واريته از گونه Pistacia vera و بررسي تاثير شوري و ضربه م

چهارشنبه 14 مهر 1395
5:52
علی


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مقايسه ويژگي هاي آناتوميكي دو واريته از گونه Pistacia vera و بررسي تاثير شوري و ضربه مكانيكي بر دفرمه شدن ميوه فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مقايسه ويژگي هاي آناتوميكي دو واريته از گونه Pistacia vera و بررسي تاثير شوري و ضربه مكانيكي بر دفرمه شدن ميوه فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله مقايسه ويژگي هاي آناتوميكي دو واريته از گونه Pistacia vera و بررسي تاثير شوري و ضربه مكانيكي بر دفرمه شدن ميوه فایل ورد (word) ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مقايسه ويژگي هاي آناتوميكي دو واريته از گونه Pistacia vera و بررسي تاثير شوري و ضربه مكانيكي بر دفرمه شدن ميوه فایل ورد (word) :

دانلود مقاله مقايسه ويژگي هاي آناتوميكي دو واريته از گونه Pistacia vera و بررسي تاثير شوري و ضربه مكانيكي بر دفرمه شدن ميوه فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1387 در پژوهش و سازندگی از صفحه 67 تا 79 منتشر شده است.
نام: مقایسه ویژگی های آناتومیكی دو واریته از گونه Pistacia vera و بررسی تاثیر شوری و ضربه مكانیكی بر دفرمه شدن میوه
این مقاله دارای 13 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پسته اهلی
مقاله آناتومیکی
مقاله شوری
مقاله دفرمه شدن میوه
مقاله ضربه مكانیكی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: فرجادی الهام
جناب آقای / سرکار خانم: زرین كمر فاطمه
جناب آقای / سرکار خانم: حكم آبادی حسین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
گونه Pistacia vera به عنوان یك محصول مهم باغی جایگاه خاصی را در بین تولیدات كشاورزی داراست و بخش عمده ای از صادرت غیرنفتی ایران را تشكیل می دهد. ایران بزرگترین تولید كننده پسته در جهان است. پسته بومی ایران دارای 62 واریته است. در این تحقیق دو واریته مهم تجاری، اوحدی و كله قوچی از روستای فیروزه شهرستان سیرجان انتخاب شدند. با وجود اهمیت علم آناتومیكی و اهمیت پسته و نقش آن در صادرات كشور، تاكنون از نقطه نظر آناتومی كمتر مورد توجه قرار گرفته است. در این تحقیق خصوصیات آناتومیكی برگ، ساقه و میوه پسته و تاثیر شوری بر ساختار آناتومیكی آن به كمك میکروسکوپ الکترونی (SEM) و نوری (MO) مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از مطالعات برگ نشان می دهد كه
1- تراكم كرك های ساده و غده ای در سطح برگ، تراكم موم ها، ضخامت پهنك برگ، طول سلول های اپیدرم، طول سلول های پارانشیم نردبانی و تراكم كریستال ها در بافت مزوفیل و نحوه سازگاری دو واریته نسبت به شوری، بین دو واریته اوحدی و كله قوچی تفاوت وجود داشت.
2- شوری در هر دو واریته باعث افزایش تراكم كرك های ساده به خصوص در سطح فوقانی برگ و كاهش تراكم كرك های غده ای به ویژه در سطح تحتانی برگ شد.
3- سازگاری واریته اوحدی نسبت به شرایط نامساعد محیط بیشتر از كله قوچی بود.
4- از نظر ساختار آناتومی ساقه، تفاوتی بین دو واریته مورد مطالعه وجود نداشت.
5- میوه دفرمه شده تحت تاثیر عوامل مختلف، از اندازه طبیعی كوچك تر بود. آندوكارپ چنین میوه ای سالم نبوده و این میوه ارزش صادراتی نداشت.
تاثیر دو عامل شوری و ضربه مكانیكی بر دفرمه شدن میوه پسته مورد بررسی قرار گرفت. آبیاری با آب دارای EC=7.6 میزان دفرمه شدن میوه پسته را در درختان پر محصول افزایش داده در صورتی كه در منطقه دیگر دارای آب EC=12.6 اعداد میوه های دفرمه شده بستگی به میزان محصول نداشت. و عمدتا تعداد میوه های دفرمه شده در این منطقه كمتر از منطقه با آب دارای EC=7.6 بود. تاثیر ضربه مكانیكی بر میوه 15 روزه باعث ریزش آن شد، اما پس از 15 روز، میوه هایی باقی ماندند كه ضربه وارده به آندوكارپ آنها آسیب نرسانده بود. چنین میوه هایی از نظر شكل ظاهری هیچ تفاوتی با میوه های سالم نداشتند. بنابر این ضربه مكانیكی تاثیری بر دفرمه شدن میوه پسته نداشت و با رشد میوه مقاومت آن در برابرضربه مکانیکی بیشتر هم شد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 615 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران داکیومنت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]